Gosh

Gosh

Herregud. Jag kom hem från Mimmi vid fem. Och sedan dess har jag suttit med bilderna från resan och lagt in dom i album. Jag fick för mig att jag skulle sortera alla kort (700 st) efter tid. Jag blev klart nu.. klockan är elva!

Det var dock så värt det. Blev superfint och alla bilder hamnade rätt till slut. Jag kommer ha dessa bilder med mig tills jag är 100 år. Sitta i min gungstol och tänka att jag vill vara ung och vild igen hihi. Ni är fina på alla bilder flickor!
Vackrast av alla!!

På tal om the flicks.. Imon sticker vi till Gbg och festar. Wie! Ska bli skoj.
Farväl Jkpg och alla muppar som hänger fast vid denna sugstad!


Kommentarer
Postat av: bellsanbullen

ja gillar slutklämmen. haha

2009-01-29 @ 23:06:39
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0