Framme i mopedstaden

Framme i mopedstaden

Antligen! Vi har landat och spenderat hela dagen i Saigon, Vietnamn. Tyvarr ligger straden en bit ifran sa imon blir det resande igen. Flickor, jag har redan lyckats kopa ett par skor haha!!

Konstig kansla att sitta 13000 meter upp i luften och skala med champange nar klockan slar tolv. Vi var nog sadar pa festhumor. Jag kan saga att jag somnade igen fem minuter efter klockan blivit tolv svensk tid.

Jag tror att Vietnamn har valrdens roligaste valuta. 1000 deras ar 60 ore vara. Det ar tufft. En miljon deras ar 500 vara. Hmm..

En annan sak som ar kul ar att de ar grymt mycket mopeder har. Jag sko0jar inte.. Thailand har noll mopeder om man jamfor. Fasen va dom tutar och haller pa! gah.

Nej. Nu blir det sangen. Ar grymt trott och det ar kvall har. Gottnytt 2009 pa er!
Karlek




Kommentarer
Postat av: ellie

kul att höra från dej vännen. haha redan skor! du e rolig du.. hur många timmar skiljer de förresten? pussis

2009-01-01 @ 17:10:56
URL: http://bollisbellis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag har hittat det! Nu kan jag kommentera huur mycket som helst.. ;)

Antar att ni har det toppen i värmen! Här är det kallt igen,sisådär -7grader.

Jag ville egentligen bara önska dig & alla andra i familjen ETT RIKITIGT GOTT NYTT ÅR & EN FORTSATT TREVLIG SEMESTER!!

Vi ses!! Sköt om Er!

Kramar Angelica

2009-01-01 @ 20:25:13
Postat av: Jonna

Gott nytt år vännen! köp me dig ett par skor till mig! puss!

2009-01-01 @ 21:09:58
Postat av: emma

hahahha.. nicole och skor. det klickar väldigt fint där. hahaha så söt är du.!!



är det billigt då? mysigt?? saknar dej redan.. tänkte att jag nästa vecka skulle boka tid till oss. :D



det var pussycat dolls med halo.. tänker på dej när jag lyssnar på den. thihihiih



skönt att höra att du är framme... njut nu ritkgit ordentlig för i sverige är det kallt och suger.! KÄRLEK



2009-01-01 @ 22:09:04
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: bella

hoppas du har de bra lillis! tänker på dej massor.

2009-01-05 @ 12:30:54
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0