2009 är mitt år!

2009 är mitt år!

Javisst, 2008 var ett otroligt bra år för min del. Jag upplevde saker jag aldrig kommer att glömma. Jag fick se saker jag aldrig trodde jag skulle få se.. i alla fall inte förräns om flera år. Det var första året på flera år jag inte blev bränd av en pojke jag var i ett förhållande med. Första året jag åkte utomlands i tre månader med mina två bästa vänner och såg halva jorden. Första året jag fick shoppa loss på Systemet och första året jag faktiskt var riktigt lycklig på ett tag!
Jag kommer aldrig att glömma 2008.

Samtidigt som det var året jag nästan jobbade ihjäl mig och lärde mig många läxor om livet. Jag upptäckte att vissa saker var jag inte helt nöjd med. Det är just dessa saker jag kommer ändra år 2009.

Jag har redan hunnit med en utomlandsresa med familjen. Det lär bli den sista eftersom man egentligen är för vuxen att snylta på mamma och pappa nu. Men eftersom jag var uppe i luften när klockan slog 24 så ska jag dra med flickorna till Götet ganska snart och fira nyår på Nicole-vis. Det behövs. Därför kommer min nyårslista nu.

2009 blir året då jag..

♥ Hittar ett jobb jag verkligen trivs med
♥ Flyttar till Götet
♥ Hittar mitt livs kärlek
♥ Säljer min bil och köper en ferrari
♥ Går ner 3 kilo till min målvikt som är 52
♥ Köper en liten vovve som heter Bayila
♥  Tatuerar mig på armleden

Drömma får man väl..? Iallafall hoppas. När 2009 är slut så kommer jag sammanfatta vilket jag uppnått.
Spännande va?..
Stay tuned




Kommentarer
Postat av: bella

de låter ju jättespännande! (skymtar jag inte ett bröst där nånstans på bilden) ;)

2009-01-18 @ 23:24:10
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0