Sleep

Sleep

Oj va jag inte är trött. Klockan är snart halv 5 och jag är verkligen klarvaken. Tack gode gud att min underbara vän Jonas har fått underhålla mig i nån timme annars hade jag nog blivit lite smått galen. Ska nog försöka med en film då kanske..
Eller så skiter man i att sova och sitter uppe hela natten! Då blir ju helgen tekniskt sätt längre!
Eller så sitter man och kollar igenom alla modesajter på hela internet och känner hur köpsuget bildas.
Nej nu går jag och lägger mig! Ja det gör jag.. typ.


Jonas baby och Nicoliis påväg till Balen.


Kärlek



Kommentarer
Postat av: Catta

Hahah...hej..Man tror att det ska göra mer ont än vad det gör..det är så vasst så det gör inte så där vanligt ont, mer kittlas. Känns gör det ju..hahah..men inte mycket.. Fast det beror nog på vart man gör den. Jag gjorde min bredvid svanken. Vart ska du ha din? Nyfiken på motivet..får väl vänta tills du lagt ut bilden..hehe :P

2009-02-15 @ 13:47:05
URL: http://knasbubblan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0