Skippa vardagarna..?

Skippa vardagarna..?

Ja, jag funderar på det. Dom är faktiskt himla osexiga. Imon är det återigen Måndag och jag vill inte riktigt att det ska vara det. Jag har massa saker som ska fixas och egentligen så borde jag... suck.. träna också.

Därför så tänkte jag dra täcket över huvudet och vänta på nästa helg. Då blir det nämligen utgång med J. Han drar med sig sina boys och jag mina flicks. Emma.. Nicole fixar! Det låter väl mycket roligare än att jobba och sen träna? Ehh ja!

Bara 5 dagar kvar sen får man sova ut igen..




Kommentarer
Postat av: emma

guuud vad bra. :D thiihih.. du är såå duktig och snäll som tänker på men. nu är emma lycklig och längtar som bara den när det kommer massa pojkar. :D:D

2009-02-16 @ 21:58:16
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0