Pics

Pics

Okej, here we go. Här får ni bilderna från Fredagen i Götet och Lördagen i Jönköping.

Fredag. Hämtade flicksen och drog upp till Gbg. Lite förfest hos Ida och vidare till en bar jag inte minns namnet på. Efter mat på 7Eleven så blidde det Peacock på Avenyn. Mycket lyckad utekväll. Outfitten va trashiga jeans med spetsleggingsunder och spetslinne för den som undrar. Och självklart klackar!




Lördag. Förfest hos Magnus, utgång till Centan och efterfest hos Magnus. Karaoke i taxin va det roligaste ever! Herregud va vi sjöng! Outfitten var en hög marinkjol med vittlinne och höga klackar!
Och jag tror minnsann att jag är skyldig Magnus ett tack..



Vänner är bra.. Fast mina är otroligt bra!








Kommentarer
Postat av: Jonna

haha bästa bilderna. fan vad jag skelar! så efterblivet rolig kväll, jag hittade det du letade efter me! PUSS

2009-02-01 @ 22:29:14
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0