"I want to believe"

"I want to believe"

Himla mysig kväll!.. faktiskt! Jag är alltid lite nojig såhär i början men det va mysig och det överträffade mina förväntningar. Vi kan ju vara helt öppna mot varandra käns det som..

Efter att ha blivit hämtad så åkte vi ner till hemmakväll och hyrde "Arkiv X- I want to believe". Hem till.. ja.. Barnarp.. ,
träffa päron och se på vänner säsong 7 efter filmen. Himla mysigt och en helt klassisk först dejt.

Nu är jag grymt trött och ska slänga mig i sängen. Sova läänge imon så jag orkar vara pigg och glad när flickorna kommer. Pizza och melodifestivalen/tv står på menyn. Gud så mysigt.

Och ja juste. Grattis på alla hjärtans dag! Jag har redan fått en gosig hälsning.
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0