Den där Nicole alltså..

Den där Nicole alltså..

Hej sötnosar! Idag har det blivit allt annat utan bloggen. Har hunnit allt från att tvätta bilen till att hjälpa min pojkvän Jonas med hans tjej problem. Ja alltså.. med pojkvän så menar jag att han är en pojk och min bästa manliga vän. Nicole till räddning! Vi ska nog fixa detta! Och bara för att jag är en så bra flickvän (dvs en flicka som är hans vän) så visar jag den värsta bilden jag kan hitta på Jonas. Enjoy!



Jag glömde nog att berätta en väldigt en rolig sak som hände mig och Johan igår när vi var på bio. Vi sitter och väntar på att man ska bli insläppt till fimen. Mitt ifrån ingenstans kommer en man och säger: Men hallåå! jag har ju glömt att knäppa skärpet! Varför sa ni inte att jag inte har knäppt skärpet!? 
Herregud vad jag skrattade. 

Nej nu är jag för trött för att hjärnkontoret ska funka.
 God natt vänner.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ni kanske märker på bilden så är jag alltså pimp. P I M P ! Så tjejer om ni behöver extraknäck så fixar pappa jonas ;)

2009-02-19 @ 23:06:14
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja han e min gullegris!

2009-02-19 @ 23:22:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: bellan

kollaru på underkläder PIMP-joonas?!

2009-02-19 @ 23:44:04
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0