Chloe Sevigny for Vivienne Westwood

Chloe Sevigny for Vivienne Westwood

Shit. Det här är snyggt! Såhär kommer jag se ut på Lördag när det är utgång! Så nu vet ni det!



Håret blev btw superbra! Jag är dundernöjd och tänk att jag gjort det själv med.. håll i hattarna.. Moods hårfärg! Billigaste kartongen man kan hitta! Den sååå rekommenderas!
Och sen klagade min underbara vän Bellis på att det inte varit någon bild på länge. Så jag visar er nu hur mysig jag är med min goströja (som jag snott av Jonas och han aldrig kommer få tillbaka!) och flistäcke.



Kärlek



Kommentarer
Postat av: Jonas

Min tröööööööjaa!!!!! Du, man måste träna capoeira för att bära den tröjan!!! Så du har 2 val, lämna tillbaka den, eller börja träna capoeira :D haha

2009-02-18 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0