Bigger Boobs is Better?..

Bigger Boobs is Better?..

Hej vänner!
Idag är en mysdag. Efter jobbet kikade Bella förbi och vi gick en runda. En hel timme traskade vi runt och mitt ansikte domnade bort haha. Men härligt va det faktiskt. Nu måste jag börja röra på mig igen. Puh.
Bestämma ny dag snart Bellis?

När vi var ute och gick så kom ämnet bröstoperationer upp. Vi kom fram till att liite större bröst inte hade skadat men ingen av oss var villig att gå under kniven.. Så om någon har lust att berätta hur man får större bröst utan smärta så är jag och bella väldigt intresserade! MEN.. det finns ju en gräns..


Tycker visst inte denna kvinna.. hm.. Inte okej! Då väljer jag nog pushup bh.




Kommentarer
Postat av: Anonym

bläääääääääää

2009-02-12 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0