Beauty

Beauty

Jag måste bara så dela med mig av några tips jag läste i månadens solo och några jag själv kommit på.

♥ Aleo Vera funkar på allt! Ömma läppar, spruckna hälar eller torra händer!

♥ Peela dig alltid i duschen! Man blir bebislen. Glöm heller inte att smörja in dig efteråt!

♥ Epilator gör ont men underverk! Egentligen är det bara första gången det gör ont. Sen känns det knappt och man är len i veckor!

♥ Använda penslar och svampar när du sminkar dig. Fingrar ger finnar!

♥  Höga trosor håller in putmagen om en sådan finns.

♥  Slingor är tusen gånger snyggare än en heltäckande färg i hela huvudet!

♥  För den som orkar finns spray-tan. För den som är lat finns solpuder. Guds gåva till kvinnorna!

♥  Kamma inte håret för ofta så du drar bort de nyttiga oljorna från hårbotten.

♥ Sov aldrig aldrig aldrig med smink! Hur jobbigt det än är att tvätta bort..

♥  I vita underkläder ser du brunare ut! Samma gäller linnen och tjocka tröjor.

♥  Vatten vatten vatten!

♥  Sist man inte minst.. sov!


Världens vackraste kvinnor?







 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Många bra tips, jag ska tänka på vatten vatten vatten! Är alldeles för dålig på att dricka det! Ang att sova med smink så har du en i din familj som gärna sover med det vet jag...... Kram tjejen!

2009-02-04 @ 14:25:41
Postat av: felicia

även fast jag visste allt så är det väldigt bra tips :)

2009-02-05 @ 23:48:07
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0