Asus Bebisdator

Asus Bebisdator

Alshammar - Fashion Lifestyle om KaTjing:

fin blogg:) läste att du hade mini laptop:) Kan du inte skriva mer om vad du tycker om den? Jag funderar på att köpa en. Har du haft "vanlig" laptop innan? kram

Svar: Det är ganska många som frågat mig om min lilla Asus dator. Därför tänkte jag lite snabbt berätta om den. Asus mini Pc 701 är en laptop i mini format. Min har en skärm tum på 7 men jag vet också att det finns en med 9. Vad gäller själva datorn så tycker jag att den är helt great! Snabb uppkoppling ( jag använder mig av tele2 mobilt bredband) och den klarar mer än man tror. Just nu finns det ca 100 låtar i mitt itunes biblotek och massor av plats kvar! Minnet kan man ju dock uppgradera. Min dator har Linux (de flesta använder sig av Windows) och är därför lite krånglig i början men det lär man sig! Det enda negativa jag märkt med mini datorn är att batteriet är rätt slött. Klarar bara ca 2 timmar sen måste man sticka in sladden. Och har man stora fingrar kanske tangenterna är lite små. Annars är den guld och jag använder den dagligen! Den får plats i handväskan och är såå söt! Jag har aldrig haft en laptop innan men min mamma har en riktigt stor en och det ska man ju satsa på om man jobbar i tunga program. Om du vill surfa lite, chatta och blogga så är minidatorn helt underbart perfekt!
Hoppas ni fick lite svar!



Kärlek


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

tack vad snällt att du svarade. Nu är jag övertygad om att jag ska köpa en mini. Hoppas du får en fin helg!

2009-02-27 @ 15:07:46
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0