3 Meningar i mitt huvud

3 Meningar i mitt huvud

Allvarligt talat så måste jag lätta lite på trycket. Jönköping är en otrolig deppig stad, faktiskt. När det kommit så långt att man kan dra en röd tråd igenom hela stan bara genom samlagskontakter så är det dags att flytta! När det kommit så långt att folk inte ens kan ta ihand och hälsa som vettiga personer bara för att man bråkat för 10 år sedan över en platshink så är det dags att ge sig av! Idag har jag funderat över vad som egentligen håller mig kvar i Jkpg.

Är det förhållandet jag kanske påbörjat..?
Eller jobbet jag har..?
Eller snön..?

Nej.. Nu jävlar ska jag och Emma till Göteborg. Jag letar jobb. Hon letar utbildning. Vi tar med oss vännerna och sticker! Sara, underbara Sara.. Vi kommer strax efter dig! För till Götet ska vi. Beräknad tid är sommaren och det är just det jag lever för nu.

Tack för mig jönköping. Ta inte illa upp. Du är okej.. Men folket är trist. Jävligt trist. Speciellt de som kommer lite utanför och kommer in till stan som några jävlar donnor. Nej tack. Ni har B-namn och gör mig förbannad!
Ni vet vilka ni är bitches.

Over and out. Nu börjar vi en ny vecka..



Update! Många har reagerat på detta inlägg.. Självklart älskar jag mina vänner och detta inlägg handlar inte om dom. Detta inlägg handlar om mitt agg mot ytliga kontakter. Mina vänner och min familj är helt underbara och ni kan luta er tillbaka och njuta över det faktum att ni inte har något att oroa er för.. Er älskar jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: haha eller hur..:p

Vad gör du idag då?

2009-02-09 @ 07:15:29
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Sara

Det skulle vara sjukt underbart om ni också flyttade ner!:)

2009-02-09 @ 10:29:48
URL: http://sarakarlss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0