Killing me.

Ah. Jag är trööött!

Jag ska iofs inte klaga nu när jag äntligen får jobba men dessutom så har jag lovat mig själv att gå ner fyra kilo. Det är egentligen det som tar dö på mig. Idag har jag ätit en taco. Ja. ni hörde rätt. EN TACO. Nejjuste.. Åt två mackor innan med. Dessutom har jag tränat. Jobbet är ju bara i sig värsta träningspasset. Men nu jävlar. Jag ska ner till min ultimata målvikt! Känns i alla fall bra att jag har stöd. Baby är med mig och kämpar..

Smal -Nicole på studenten. Great att allt fett lägger sig på armarna och röven på mig också. Yä.


Nee mitt huvud dör och jag ska upp och jobba snart igen. Sängen är det som gäller nu.


Kommentarer
Postat av: bellan

nice ass baby! ;D

2009-08-07 @ 00:28:13
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0