I do.

Hej finaste!
Ni anar inte vilken underbar helg jag haft. Dock så fokuserar jag på bröllopet just nu. Det var en helt ny upplevelse att vara tärna på fasters bröllop. Eftersom jag är halv assyr (Min pappas sida) så var hela festen assyrisk style. Jag har inte varit på ett bröllop för nöjes skull på flera år. Endast för att faktiskt servera och arbeta. Igår var så assyrisk jag någonsing kommer bli. Jag dansade tom assyr-dans hör och häpna.. Ni får faktiskt nöja er med mina skruttna mobilbilder för tillfället. Men så fort jag fått fina pics från fotografer ska ni givetvis få se dom. Himlans va pampig hon var faster. Och ja jag erkänner. Jag grät när hon sa: Jag Linda Younan tager dig Johan...

Dom var så fina! Och så kära..


Jag och Victoria. Brudtärnorna.

Förfest med dans och tummor

Tårtbiten-Linda

Mamma och Pappa

Dunk i Limon
Tack vänner för en fin helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0