Snyggast i världen?

Snyggast i världen?

"Alltså den där jessica Alba är fasen den snyggaste i hela världen"
Den kläcker pojkvännen när vi sitter och kollar på film. Ja okej. hon är snygg. Men snyggast?.. Njea. Vad är det som gör henne snyggare än Jennifer Aniston? Eller Cameron Diaz? För dom är rätt okej dom med ju.

Så.. Vem tycker nicoliis är snyggast i världen? Jag kom på att jag är nog ganska tråkig jag också. Jag har alltid haft en grej för Jensen Ackles. Enda sen jag var tolv och han dök upp i våra bästa år. Och ja.. jag kollade på det då!
det jag vill komma fram till är.. Hur kan man ha bestämt vem man tycker är snyggast i hela världen när man bara får säga en kändis? Tänk om man tycker att gatuflickan i Inden är den vackraste då?Eller pizzabudet i Spanien?.. Hm..
Nee.. Dom glömmer man ju. Man får bara säga kändisar tydligen.. Nästa gång någon frågar mig vem som är snyggaste mannen på jorden funderar jag stark på att säga " Det måste nog vara den där byggnadsarbetaren i Norge!"






Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

tack så mycket tjejen vad glad jag blir :) Vilken fin header du har !

2009-04-20 @ 07:56:34
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe skönt att jag inte är ensam om det:) Ha en fin måndag!!!

2009-04-20 @ 10:10:02
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jensen Ackles är snygg :) Även Chad Michael Muray från One Tree Hill :)

2009-04-20 @ 15:54:49
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0