Måndag fast Söndag

Måndag fast Söndag

Underbar dag jag haft idag! Mötte upp min fina vän Jonna och tränade. Så himla skönt efter att bara ätit i tre dagar!
Efter det tog vi en välförtjänt fika. Kyckling macka är gott!

När jag kom hem kände jag mig helt rastlös så nu har jag slingat håret också. "Du gör ju inget annat" säger far min och jag börjar hålla med. Eftersom jag är så himla mörk egentligen så syns det ju så fort. Jag börjar tröttna. Men det ljusa får stanna över sommaren i alla fall. Sen blir jag nog mörkhårig igen.

Nu känner jag att magen börjar kurra igen. Himla behov hela tiden.Jaja. Mot köket!
Kärlek


Kommentarer
Postat av: Jonna

oh blev de bra? göra mitt hår nån dag framåt?

2009-04-13 @ 20:02:09
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0