Majblomma

Majblomma

Jag har faktiskt alltid jagat iväg barnen som knackat på dörren och frågat om man vill köpa majblommor. Idag var första gången jag tänkte att kanske.. ja kanske ska man ha en blomma på bilen eller en pin i jackan. Därför sa jag faktiskt ja idag till barnen som fick sälja ett klistermärke till bilen och en pin till skinnjackan till mig. Ska bli himla kul att få dom sen!

Men varför säljer man bara blommor i Maj? varför inte i Juni? Eller November? I dont get it.

Nu ska jag vila huvudet mot kudden lite. Är helt slut efter dagens träning!
Kärlek



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är april vet du? Haha



Sv: =) Ja, jag vet.

2009-04-15 @ 22:21:02
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Det är april vet du? Haha



Sv: =) Ja, jag vet.

2009-04-15 @ 22:21:13
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0