Från samma båt till HV71

Från samma båt till HV71

Gud va konstigt. Jag stod ute i köket och gjorde varma mackor då jag tänkte, Nee jag ska banne mej kolla på hockeyn ikväll. Jag som aldrig kollar på hockey eller ens bryr mig om hur det egentligen går för dom. När jag precis satt mig hörde jag ett bekant namn på tv. Det visar sig att en av lagspelarna är en gammal klasskompis till mig från högstadiet.

Det som är mest otroligt är att killen spenderade dagen i ända åt att säga. Jag behöver inte plugga. Jag ska spela hockey. Han va klassens snygging och vi visste nog alla innest inne att han skulle lyckas.

Vi satt brevid varandra i klassrummet, Han var killen på klasslistana under mig. Vi satt i samma båt, eller åtminstonde i samma rum i tre år. Men nu... nu är han A-lagspelare i HV71 och jag är servitris..

Är det något att komma med att pojkvännen är en klüft? Kusin med Karolina Klüft.. Njea.

Tji fick jag för att jag pluggade och inte spelade hockey..


Kommentarer
Postat av: elsie

menaru örnerud?

2009-04-08 @ 01:05:29
URL: http://bollisbellis.blogg.se/
Postat av: bellabella

han är ful i muschen, men annars rätt så söt ju. hihi!

2009-04-08 @ 02:07:06
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0