Dumbass!

Dumbass!

Alltså en del människor.. Åh.

Just nu sitter jag på pappa jobb precis jämte däckfirman som håller på att byta däcken på min bil. Muppen som ska göra bytet kommer ut ser ledsen ut och säger:

" Jag tog sönder en sak.. Så det kommer ta lite tid att byta däcken"
Jag frågar snällt.
"Aha okej, Vad tog du sönder? inte min bil hoppas jag höhö"
Puckot svarar:
"Ey joo. Du vet (här säger han något ord som bara puckon fattar men det hade med muttrar och skruvar att göra..?). Och nu måste jag leta efter en ny eller laga den. Såå.. öööhhhhhh kan du underhålla dig själv i typ en timme."

Sikken tur för dom att pappas jobb ligger precis brevid och att det finns internet här. Annars hade jag hoppat på honom och slått honom med muttergrejen som va sönder.

För att avsluta denna historia måste jag bara en gång säga.. DUMBASS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!

2009-04-24 @ 14:28:29
Postat av: susan

Fin blogg du har sötnos :)

Ska vi prenumenera på varandras?

bara om du vill hehe ,

2009-04-25 @ 12:20:11
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0