Coffe and Buns

Coffe and Buns

Hej fina vänner!
Jag är nyss hemkommen från min vän Mims. Hon bjöd på kaffe och bullar idag! Himlans va länge sen jag fick hembakade, nygräddade bullar! Man var väl typ.. 5 år sist?

Hur som helst. Mina skor behagade inte att dyka upp idag. Så jag håller tummarna att dom kommer imon! Ni får självklart se dom så fort dom kommit på mina fötter. Frågan är bara hur jag ska hinna allt imon? Har tuusen grejer att fixa. Suck.

Vill ni btw veta något otroligt? Jag har inte spenderat ett enda öre på en hel vecka.
Det är fasen otroligt och nog.. historiskt?

Jag är så jäkla snäll så jag tänkte dela med mig av mina smålännings-tips!

♣ Ät inte ute!- Gå hungrig tills du kommer hem!
♣Lägg i friväxel i bilen så ofta du bara kan och rulla ner för alla backar!
♣Välj bort onördig saker såsom socialt liv och vänner.
♣Sitt hemma hela helgen eller jobba hela helgen!- Oj va pengar man sparar!


Jag kanske sabbade allt med att köpa hem skorna igår iofs..? Men jag älskar 30dagars betalning! Mohaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0