To have and to hold

To have and to hold

Hej bloggen! Nyss hemkommen från stan. Jag gör ju inget annat nu än att springa på stan.Jag har hjälpt mamma välja ut en brudtärneklänning nämligen. I november gifter sig min moster. Så ledsen att jag missar det men på tiden kanske efter att varit med sin kille i 25 år! Vi hittade en superfin klänning till kanonpris. Dessutom hittade jag solskydd till läpparna och lite smått och gott som kommer få hänga med mig på måndag, när vi åker till thailand. Märkligt att tänka att om en vecka ligger jag och solar i thailand, om en månad solar vi i Australien och två ligger på stranden i Malaysia. Ohyes.
Nu ska jag börja göra mig iordning. Ska ut och äta med Emma. Vi får se om hon vågar testa sushi. Jag ska i alla fall ha det!

P.S. Glöm för fasen inte att gratta mig imon när jag fyller 20!

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: ellis

hänga me mig på månda.. härligt de låter! å du grattis. klockan e över tolv. hihi!

2008-10-01 @ 00:04:32
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0