Söndag

Söndag

Ohja. Idag är det Söndag. Nästa Söndag springer tre yra flickor runt i sina hus och panikpackar. Jag har redan börjat småpacka men vet att jag kommer hitta på massa knas i slutet som måste med. Försöker packa så lite som möjligt. Vem vill bära runt på hela sin garderob liksom? Nejnej. Jag känner mig faktiskt väldigt lugn inför reasn än så länge.
Det som kommer bli det stora problemet är hur fasen jag ska överleva utan saltlakris i tre månader? Gah. Varför har dom aldrig det i andra länder? Himla puckon! Dom förstår inte vad dom missar!
Men bara för att det är en vecka kvar tills vi åker betyder inte det att bloggen blir händelselös i en vecka. Ohnej.
Här har ni den närmsta veckan!

Måndag: In till jobbet en snabbis samt springa massa ärrenden
Tisdag: No idea
Onsdag: Nicoliis fyller 20. Flickorna kommer över på födelsedagsmiddag
Torsdag: No idea
Fredag: Umgås med familj
Lördag: Stora avskedsfesten
Söndag: Vara bakfull och packa det sista
Måndag: Vara på stationen på morgonen redo att åka iväg. Vi mot stora vida världen!


Oj, va mycket det ser ut! Inte så mycket som det ser ut. I promies!








Kommentarer
Postat av: emma

tisdag. träffa emma på kvällen?? tihihih



Jag har nog packat alledels för lite, ska nog packa ner lite till. min väska känns typ tom. svårt att veta vad man ska ha med sej tycker jag.!

2008-09-28 @ 22:41:45
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: ellibelli

de ser bra ju bra ut:D

2008-09-29 @ 17:41:20
URL: http://bollisbellis.blogg.se/
Postat av: Sara

Och när ska du hinna träffa mig? Jag jobbar på lördag så jag kan ju inte komma!:(

2008-09-29 @ 18:24:15
URL: http://sarakarlss0n.blogg.se/
Postat av: emma

jaha okej, men det var ju inte så mycket då ju. låter toppen.!! Ja man tar med sej fula kläder och slänger det. precis så ska det vara.!



Vad ska vi hitta på tycke du?



japp det är ju bar en söndag kvar.. helt galet.!!

2008-09-29 @ 20:03:51
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0