Nicole drömmer..

Nicole drömmer..

Första dagen på veckan. Det är det idag. Idag var också första dagen på jobbet med tjejen som ska ta över mitt jobb.
Cool som jag är så lär jag henne allt hon måste veta för att klara jobbet. Oj va märkligt det känns att jag bara har tre veckor kvar på jobbet. Tre veckor till av vardag och tre veckor kvar att moppa och städa det där förbannade golvet!
Men underbat märkligt! Jag ska ut och resa. Jag ska ut och leva livet i tre månader. Allt som är jobbigt och grått lämnar jag i Sverige. Förstår ni att det är lite mer än 20 dagar kvar tills jag ligger på Patong Beach och solar i 38 grader?!..



Kommentarer
Postat av: emma

underbart!!

2008-09-08 @ 18:17:19
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0