Jisses..

Jisses..

..va jag svettas! Och nej jag är inte bara svettig utan någon anledning. Jag har precis tagit mig runt 6 km rundan! Visst, skit bra att jag orkade springa hela.. Men oj va jobbigt det var! Märks att man tappar sin kondition så otroligt snabbt. Jag måste börja skärpa till mig med träningen och kost. Rätt intressant också att de flesta av er gillade den smala tjejen i inlägget under. Smalt är väl lika med snyggt då antar jag. Men det kanske finns något mellanting..?

Kärlek



(Ps. Någon mer som inte kan lägga in redan uppladdade bilder i sina inlägg..? Hm?!)

Kommentarer
Postat av: emma

ja det gör vi. :D



japp, ett mellanting är mer snyggt tycker jag.!! jobbigt när man ska välja tycker jag! kan inte bestämma mej, tycker båda är lika fult.! eller fult är la fel ord men jag tycker den ena är för smal och den andra lite för tjock.! hahaha.. babbla emma

2008-09-02 @ 17:09:28
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Marie

tack! jag klarade det :D

2008-09-02 @ 17:14:25
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0