I vilket jobb får man slå gästerna?!

I vilket jobb får man slå gästerna?!

Allvarligt. Tur att ikväll var sista gången jag jobbade natt på bröllop. Hade det inte varit det hade jag ändå sagt upp mig efter ikväll! Jobbigaste natten på länge! Blev ju inte bättre av att folk stod och bokstavligt talat skrek åt oss alla i personalen och klagade på allt. Jag hatar gubbar över 50. Jag gör faktiskt det! I alla fall alla som har en pinne uppstoppat i röven.
För det hade verkligen dom här svinen..

Och den jävel som kallar mig "Lilla flickan" en gång till ska jag fanemej slå ihjäl!
Nu ska en jag sova och hoppas att jag vaknar upp lite gladare än jag är just nu.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0