Helgen

Helgen

Hej alla vänner. förlåt för en otroligt dålig update i helgen. Jag har varit en väldigt upptagen kvinna de senast dagarna. Mn ni ska få en liten sammanfattning.

Helgens roligaste: Mamma får bensinstopp och Nicole måste rädda henne.
Helgen mysigaste: Nicole och Max går på bio.
Helgens värsta: Nicoles bil tappar sitt avgasrör.
Helgens sorligaste: Ellinor är ledsen och då är Nicole ledsen
Helgens märkligaste: Kärleksförklaringar
Helgens jobbigaste: Tjejen som ska ta över mitt jobb vill sluta. Tönt.
Helgens läskigaste: Köra hem från jobbet i skövde klockan 4 på natten.
Helgens bästa: Sova hela Söndagen

Där har ni helgen. Jag har hunnit en hel del dessa tre dagar. En del mindre kul än andra. Nu måste jag äta något. vaknade nyss och dör typ av hunger.
Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0