Bloggen tar en ny riktning

Bloggen tar en ny riktning

Som ni kanske förstår så kommer bloggen mest att handla om resan jag och två vänner ska göra om 19 dagar den närmsta tiden. Men ni glömmer väl inte att fortsätta läsa fast att jag är i andra länder?! Nejnej, ni förstår.. jag kommer att skriva så mycket jag kan om vad vi gör och hur vi tar oss runt. De tre veckorna som är kvar så kommer det skrivas en hel del om resan så ni kommer vänja er I think. Det är nämligen många bollar i luften att hålla reda på! Och jag har inte varit såhär lycklig och förväntansfull sen vi gick på bal och tog studenten. Detta är mitt år!

26 september- Jobbar min sista dag på jobbet

27 september- Släkt kommer och firar att jag fyller 20 år

1 oktober- Jag fyller 20

4 oktober- Avskedsfest för vänner samt pappa fyller 42 år

6 oktober- Vi åker till Thailand-Australien & Malaysia i tre månader

20 December- Landar på Arlanda i Sverige




Kommentarer
Postat av: emma

shiit vad bra. :D blev det vip? och tre sängar? Klart vi ska lyxa till det gör 15kr. hahahhaa.. inge pengar det inte.



Ikväll klockn 7,8?

2008-09-17 @ 17:20:59
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: ulla

låter interesting dedära du;)

2008-09-17 @ 22:11:34
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0