Vi ar framme!

Vi ar framme!

Ohja, Vi ar haaaar! Hej gott folk. Det ar supervarmt har nere i Thailand och vi mar toppen. Sitter har eftersom ni alla antagligen ar saa himla oroliga for oss. Vi skulle ju inte shoppa.. men oj. det har vi redan gjort haha! Grymt fina saker till inga priser alls. Tanken ar att vi imon ska bege oss till Phuket och havet. For vid en pool i Bangkok vill man val inga hanga! ( Jag hittar inte fragetecken!) Dags att skriva massa mejl. Vi hors nar jag har tid!
Karlek mina vanner!



Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att resan gick bra. Vi saknar dig här hemma men är glada för din skull att du kom iväg på ditt äventyr.

2008-10-07 @ 16:30:32
Postat av: mimmi

Härligt att höra att allting gick väl.

Ta hand om varandra!

2008-10-07 @ 20:34:34
Postat av: Simon

jag saknar dig, pappa och mamma är såå tråkiga

2008-10-07 @ 22:28:12
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att allt gick bra!

Hoppas ni blir riktigt bruna :-)

Va rädda om er.

2008-10-08 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0