Party pa Patong

Party pa Patong

Hej bloggen. Vi lever. Dalig update jag vet men vi har det fortfarande superbra har nere i Patong. Har verkligen inte hunnit blogga. Vi har nu hittat ven hel del vanner som delar vara upplevelser har nere. Svenskar finns det namligen gott om. Markligt att dom ar snyggare har nere an hemma haha!

I alla fall. Vi har nu bytt till ett hotell som tar halva priset av de forra. Toppenbra tankte vi och slog till. Vaknade inatt av att strommen gar. Oh yes. 30 graders varme och ACN pajar. Vi fick byta rum klockan 5 pa natten. Lyckligtvis har nu elen kommit tillbaka sa vi stannar dar nagra dagar till. Vi fick ju rabatt for kranglet.

Idag kollade vi aven flygbiljetter till Australien. Det ar minsann inte billigt att ta sig till det stora landet men vi ska dit! ca 4800 ligger biljetterna pa men lite billigare ska vi nog hitta. Vi maste ju vara ute ur Thailand om tva veckor. Herregud. vi har redan varit har tva veckor. Det gar sjukt fort! Man glommer tiden nar man kul.

Har kommer lite bilder fran de tva senaste utgangarna. Notera att Nicoles har ar rakt.. Ja mina damer och herrar. Jag har nu rakpermenentat mig. Fick sitta i 4 svettiga timmar hos frisoren men oj sa vart det!







Som ni marker var det min kamera som fick hanga med pa festerna. Vill ni se fler strand bilder sa ar det de tva andra flickornas bloggar som galler. Dom har ni har.

www.emsiiee.blogg.se/minresa

www.bollisbellis.blogg.se

Med karlek


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill med vara med. Sola, bada och bara ha det bra hela dagarna! Spara lite av känslan och ta med den hem till mig sen och några månader. Pula lugnt;) Puss

2008-10-17 @ 14:54:49
URL: http://sarakarlss0n.blogg.se/
Postat av: Simon

Det gör jag redan :D åhh vad spännande när du säger så. bada extra mycket åt mig.

2008-10-17 @ 15:46:15
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag glömde tilllägga att ditt hår var jättefint men bli inte för mycket neger, man vill ju inte se ut som ett spöke när man sitter vid dig på julen.

2008-10-17 @ 15:47:37
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0