Regn regn

Regn regn

Hej alla vanner. Idag regnar det igen. Ush. Det blaser en hel del ocksa. Fast det ar ju iofs fortfarande 30 grader sa jag ska val inte klaga. Vi har gatt runt och tagit lite kort pa on for att fordriva tiden. Emma & jag slog till och gjorde tatueringar med. Hmm.. ar dom riktiga tro..?

Ikvall blir en lugn kvall. Antagligen blir det val typ storm pa on. Det ar namligen sjukt kvavt och varmt. Sa vi haller oss nog under tak ikvall igen. Igar kan man val saga att himmlen oppnade sig och hallde flera ton vatten pa oss.
Gud va det regnade!
Imorgon klockan 9 (thai tid) lamnar vi Phi Phi och aker tillbaka "hem" som vi nu kallar Patong. Har jag namt tt vi alskar Patong?!

En rolig sak ocksa ar att Ellinor (slarvig och virrig som hon ar) hittade sin usb sladd i sin vaska. Detta innebar bilder till er..








Ohja. va schnygga vi ar!








Kommentarer
Postat av: Jonna

Ser mucho härligt ut! Samma väder som sverige då frånsett att här fryser vi fullstndigt ihjäl.... har funderat på en sak, julbordet iår?! puss

2008-10-25 @ 18:22:21
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Simon

Surt att det rengnar även om du är negerbrun.

2008-10-25 @ 18:46:44
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: pappa

Hallå baba hoppas du har det riktigt kul.

undrar hur ni har löst med boende i Australien?

jag har nur.till min farbror om ni vill så att ni kan bo ett par dagar där om ni vill innan ni går vidare.puss

obs haha du saknar oss..

ps vi saknar dej lite oxså..

2008-10-26 @ 10:35:58
Postat av: Erica

Åh, vad härligt att vara i Asien! =)

2008-10-28 @ 10:05:54
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Björn

Hoppas ni har en fortsatt underbar resa Nicole!

Skicka vykort vettja! ;)



Massor av avundsjuka kramar!!



//

Björn Enghed

Brahegatan 55

55334 Jönköping


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0