Phi Phi Island

Phi Phi Island

Hej bloggen! Idag ar en bra dag! Vi har anlant till min favvo o! Phi Phi island. Sist var jag har for fem ar sedan, dvs innan tsunamin. Det ar en hel del skillnader. Jag ska forsoka ta kort pa de mest drabbade platserna och en underbart fin minneslund som ni ska fa se. Idag har det varit kasst vader sa vi har mest sovit bort dagen. Eftersom vi fick ga upp vid 7 imorse och aka bat hit i tva timmar och inte somnade forrans 2 inatt sa var det inga problem att sova borta dagen.

Vi har lamnat vara stora vaskor pa ett hotell i Patong och bara tagit var sin liten vaska for det fyra dagarna vi ska vara har. Darfor har ingen av oss med sin USB kabel till kameran. Men jag ska sa fort vi kommer till Patong lagga in massa bilder! Jag har hittat min drom prins har nere ocksa. Han ar ca 50 ca lang pch kan saga hello pa knaglig engelska. Han ar 2 ar och jag tanker sno med mig honom hem!

Jag hoppas ni alla har det toppen dar hemma. Vi har det i alla fall underbart! Jag saknar de flesta av er och ni som kanner er traffade har sakert ratt.
Med karlek.

P.s... Tack pappa. Jag vet att du tror pa mig och darfor alskar jag dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta med dig någon hem till mig också. Jag skulle behöva någon som städar mitt rum ibland;)

2008-10-23 @ 11:34:50
URL: http://sarakarlss0n.blogg.se/
Postat av: Jonna

Låter som att ni har de rätt soft. Vad glada att ni slipper regnhelvetet här hemma! Det är det enda det gör här... Jag är avis, ta massa bilder! Puss

2008-10-23 @ 13:12:11
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0