Packningstorsdag

Packningstorsdag

Hej bloggen. Jaha, då var det ännu en dag. Torsdag för att vara exakt. Dagen efter jag fyllt år. Himla trist med dagar då man inte får massa paket ju. Men trots att ingen har sjungit för mig idag eller att jag inte vaknat av 100 sms så är det en bra dag. Jag har sovit länge och planerar att vara hemma hela dagen. Det är nämligen packning som gäller idag. Det sista som jag inte behöver i helgen ska ner i väskan. För jag antar att jag inte kommer orka sådär super mycket på Söndag. Den dagen ska mest tillbringas åt att vara bakfull. För ni har väl inte glömt avskedsfesten på Lördag?? Fyy dig om du inte kommer!

Nej vet du vad.. Nu sover min fot så det är väl dags att röra på fläsket.
Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Sara

Fy mig som inte kommer! Ska jobba ju:( Men vi ses imorgon vännen. Kärlek

2008-10-02 @ 23:02:57
URL: http://sarakarlss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0