Nu har det hant..

Nu har det hant..

Ja mina vanner. Nu har det skett. Vi har gjort vart forsta misstag. Vi hade blivit rekommenderade att aka till ett stalle vi valt att kalla Ketchup. Det var det samsta stalle jag nagonsing rest till! Inte en enda manniska pratade engelska, staden hade inga taxis och alla restauranger (det fanns typ 3) var stangda. Detta resulterade i att vi akte redan dagen efter vi kom. Vi satte oss i en buss i tio timmar (ingen mat eller toa, lyckat!) och akte ner till Patong Beach i Phuket. Vi alskar Patong! Har kommer vi att stanna tills vi maste ut ur landet. Dvs tre veckor.

Sist jag var har var innan Tsunamin och visst har det andrats. Jag kan ju saga till familjen dar hemma.. Casarina hotel och Family Inn finns det inte en enda sten av. Minnen och bilder overallt. Lite laskigt.

Dock har vi hunnit ganska mycket. Det enda positiva i Ketchup var att det sprang vilda apor i hela stan. Och sen har vi haft en stralande forsta dag i Pating. Ar vi bruna? Svar ja!
Ikvall blir det party! Wie.
Karlek pa er vannerna mina.





 Bilder fran teatern








Kommentarer
Postat av: Simon

hahahhah, jag saknar dig. Njut!

2008-10-14 @ 23:57:44
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0