Jag orkar inte längta mer

Jag orkar inte längta mer

Jag gör verkligen inte det! Jag O R K A R inte vänta och längta längre! Jag vill att det ska bli Måndag nu så att vi kan vara påväg och jag slipper ha massa tankar i huvudet. Har jag packat allt? Kommer vi hinna? Kommer allt lösa sig?
Tänk själva att ha räknat ner från typ 298 dagar och sparat pengar i 10 månader. Till slut orkar man inte planera mer.
Jag orkar nästan inte ens prata om det mer. Mindre snack mer verkstad tycker jag! Därför vill jag ha Måndagmorgon nu! Men det är ju inte länge kvar alls.. klockan är ju över tolv. Alltså är det Fredag nu. Lördag och Söndag kommer gå sjukt fort eftersom kuliga saker händer. Sen.. sen är det Måndag...........


Nicoliis i Mauritius


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0