Elefant ridning

Elefant ridning

Hej bloggen! Tiden gar fort! Jag glommer nastan bort att jag ska blogga ocksa ju. Men har har ni de sista dagarna i en kort variation. 

Idag har det varit en stralande dag. Vi har ridit pa elefanter uppe i bergen och kollat pa en underbart vacker utsikt. En haftig upplevelse och riktigt coola djur. Efter en del diskution kom vi fram till att Ellinor fick rida sjalv. (Hon kan ju rida hastar ju!) Jag och Emma satt och holl hart som satan i varandra medans ElliBelli var coollugn.. nastan..



Dagen innan idag, dvs igar slog vi pa stort och gick ut. En lyckad utekvall med mycket dans och skratt! Jag tror jag ar lite kar i utelivet har pa Patong. Kan Australien toppa det? hm.. aterstar att se antar jag. Ni far aven nan bild fran utgang pa Phi Phi dar vi hittade Engelska pojkar som blev vara friends.



I forrgar akte vi till vad vi nu kallar "valrdens basta marknad" Phuket stora helgmarknad. Flera hundra stand med klader, skor och smink. Vi var i himmelriket. Efter ungefar en timme tog vara pengar slut. tacka gud for ATM! Vi kommer inte kopa en enda pryl till i Patong. Det ar marknadens priser som galler. Gud va billigt!



Och en bild till min kara Pappa.. Ser du att dom snott varan Bistobar!? Plus att jag lovade att visa min prins. Har ar han det lilla livet.



Vi hors snart igen mina vanner. da kanske jag kan hinna fa in en filmsnutt sa ni kan fa se hur vackra vi ar pa film haha. Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Simon

Älskar dig, ha det så bra! köp presenter till mig.

2008-10-28 @ 16:27:26
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ta med det lilla livet hem!

2008-10-29 @ 13:15:06
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej vännen!

Saknar er här hemma!

Men ni verkar ha en underbar resa :-)

Fortsätt så och va rädda om er!

Stor puss och kram

2008-10-29 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0