Dag 3

Dag 3

Hej alla vanner! Vi sitter faktiskt pa internet idag med. Herregud. Anledning till det ar att vi snart ska bege oss till en stad som heter HuaHin och bussen gar precis utanfor cafet. Fyra harliga timmar i bussen. Yes. Men denna stad ska tydligen ha sandstrander som man absolut ska se. Dessutom har vi spanat in en restaurang dar som vi alla vill ata pa. Vi har namligen levt pa pizza tills nu haha. Idag har vi chekat ut fran vart forsta hotell som faktiskt inte var nagon hojdare. Bangkok ar an sa lange ingen jattehit. Vi vill ju till stranden! Men oj sa varmt det ar i alla fall. For er som undrar sa har vi fortfarande inte solat sa nej, vi ar inte bruna.
Men som sagt ska vi vill Huahin idag och forhoppningsvis spendera hela dagen imon pa stranden. Gud sa skont.


Idag har vi spenderat en dag pa stan. Eftersom vi var tvugna att cheka ut sa stallde vi vara vaskor pa hotellet och trippade runt pa huvudgatan har i Bangkok. Vi har gjort bade manikyr och pedikyr. Hunnit ata och shoppat lite ocksa.
Jag tror vara vaskor kommer spricka haha.





Kommentarer
Postat av: karin

Åh jag vill med åka utomlands:) hoppas ni har de jäehärligt:) hälsa dom andra

kram

2008-10-08 @ 15:34:40
Postat av: Libban

Känner igen mig på D&D Inn´s takterasspool. Längtar så in i norden till denna stad. Nu är ni i Hua Hin. Bra du får ge mig tips när du kommer hem. Om ni stannar i Phuket är det mysigast att bo i Kata noi, 1 mil utanför Patong. En strand man kan åka till som jag tycker är mysig är Laem Sing. Man kan ta en songtaow (taxi). Se till att ni ber honom hämta upp er några timmar senare annars är det svårt att ta sig därifrån. Man kan alltid hyra motorcykel/vespa annars. Kram Libban

2008-10-09 @ 13:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0