Bara tva

Bara tva

Hej bloggen. Idag ar vi bara tva som sitter pa internetcafe. Nu ar det namligen sa att en av oss akt pa magsjuka. Min lilla Ellinor har inte riktigt klarat av en manad i Thailand och ligger nu pa hotellet for att vila. Trots att hon matt daligt idag sa har vi gatt i tempel och pa en snake show. En lugn dag och det kommer att bli en lugn kvall ocksa.

Igar var vi daremot friska och gick pa Zoo. Det var riktigt kul och skrammande! Ellinor retade skiten ur en tiger och jag blev bastis med en papegoja. Dessutom fick vi se elefanter spela fotboll och en man stoppa in huvudet i en livs levande krockodil. Jag bjuder pa en film pa min papegoja nasta gang vi sitter inne pa natet. Som jag har med doper till Helmut. Slanger in en film fran teatern vi sag i Huahin nu som ni kan fa se. Kanske sadar kul men anda.. Enjoy.

Efter dagens djurupplevelser sa gick vi ut pa en riktig barrunda. Klarade av en hel del av Patongs barer. Vi motte upp vara Phi Phi pojkar och spelade biljard med dom. Riktigt trevliga prickar!

Har bjuder jag pa massa bilder. Emma var iofs duktigare och la upp flera. Hon har mer talamod. Sa ga in hennes blogg och titta dar!
www.emsiiee.blogg.se/minresa




Klicka pa bilderna for att gora dom storre.



Film fran teatern i Huahin.

Kommentarer
Postat av: Erica

Lät som en bra dag, tråkigt att din kompis inte mådde bra bara..

2008-11-02 @ 01:35:34
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0