Regn sucks

Regn sucks

Hej bloggen!
Idag ar det en regnig dag i KL. Om jag ska vara arlig sa har det faktiskt regnat varje dag sedan vi kom hit. Det ar inte direkt jattekul eftersom vi betalar for pool som vi ska kunna bada i nar solen lyser. Daremot har vi upptackt att shoppingen slar allt annat jag nagonsing varit med om! JAG AR KAR! I malaysias shoppingcentrum dvs. Herregud va mycket fint dom har och det tar verkligen aldrig slut! Tyvarr sa var det ratt billigt att fixa haret har ocksa sa jag och Ellinor rakde gora ett stort misstag. Jag ville slinga och elli ville bli guld blond.. Det blev nagot fel pa vagen. Jag tror inte riktigt gubben fattade vad vi ville ha. Det ar dock fixat nu. Vi ser inte ut sahar lange. Jag ar dock lite gronharig men det ska vi hem och farga over nu haha! Man lar sig av sina misstag!!

 Det ar tyvarr inget skamt.. Men man kan bara skratta..
                                  Jag ar brunharig igen manniskor. Ta det lugnt..


En annan superbra sak ar att Nicole igar natt vaknade av att nagot lat i hotellrummet. Jag gar upp och foljer ljudet och inser att AC.n droppar huur mycket vatten som helst och att heltackningsmattan ar dygnsur. Och da snackar vi dygnsur!
Skriker pa flickorna att dom ska up och klockan halv 6 pa morgonen far vi packa vara saker och byta rum. Detta innebar att vi nu har haft problem med alla hotell vi bott pa. Gott!

Jag bjuder pa lite bilder denna gangen eftersom jag lovade det forut.

Shopping i Malaysia
 
Australien



Och om ni tycker jag varit duktig med att lagga upp bilder sa ska ni kika in pa emsiiee.blogg.se/minresa



Kommentarer
Postat av: Jonathan

blont blir bra;)

2008-11-19 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0