Mindre an tre kvar

Mindre an tre kvar

Jag blir lite ledsen nar jag tanker pa att vi bara har tre veckor kvar i varmen och vid straden. Men sa ar det i alla fall. Exakt idag ar det bara tre veckor kvar. Det hander faktiskt inte jattemycket for oss just nu. Vi forsoker ligga pa straden ratt mycket (fast att solen inte riktigt vill fram) och pa kvallarna gar vi antingen ut eller myser pa restauranger.

Om tva veckor ar det ju tankt att vi ska tillbaka till Bangkok for den sista julshoppingen. Just nu verkar det vara ratt oroligt i Bangkok sa vet ni nagot far ni garna beratta for oss. Vi ar som sagt i Phuket och far inte veta sadar supermycket.
Kanske ar bast iofs..

Ikvall kommer vi att ta det valdigt lugnt. Vi funderar pa bio. Jag har namligen akt pa nagon skit som gor mig sjukt slo. jag har ont i huvudet och halsen. Det borjade igar men idag har det satt sig i magen och jag har noll aptit. Det knuter sig i hela kroppen och jag gor nog bast i att stanna inne ikvall.

Det ar val det mest handelserika just nu. Faktiskt.
Idag ar det bollisbellis.blogg.se som lagger upp bilder at oss alla. Smart som jag och Emma ar sa glomde vi vara sladdar.. igen haha.


Vi hors mina vanner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0