Kul som aldrig forr

Kul som aldrig forr

Jag tror allvarligt talat att jag aldrig nagonsing haft sa kul som jag hade i forrgar. Om ni last bloggen sa vet ni att det var party i forrgar. Det var minst sagt lyckat! Klockan flog ivag och vi hann knappt med att gora allt kul som vi ville gora. Underbara vanner och dansa hela natten ar en fiiin blandning. Jag vill ha fler sanna kvallar!
Nattbad is the shit!

Nu till andra trakiga saker. Namligen vadret. Det ar fortfarande regn over hela Patong beach. Idag lag vi straden i ren protest. Visst fick vi lite sol och det ar forfarande sjukt varmt men vi vill ju steka banne mej!

Sa for att underhalla oss sa kom vi igar pa att vi skulle aka pa ett av Phukets stora underhallning. Simon Cabaret.
Riktigt kul faktiskt. En bra show med enbart killar som ar utkladda till vackra flickor. Hade jag inte vetat sedan innan att alla var ladymen sa hade jag aldrig kunnat gissa att den vackra flickan med askungeklanningen var en man!?
Hur i helsike kan en man ha finare ben av vi kvinnor? Nejnej. Det ar illa.
Tyvarr fick man inte ta bilder pa showen eller mannikskorna men ni far andra bilder om det duger?

Ikvall hade vi tankt att vi ska trana.. igen. Vi har namligen fatt for oss att vi ska bli nyttiga ocksa. (Inte min id'e!) Sa darfor ar det ut och springa pa stranden som galler ikvall. Jag langtar inte jattemycket faktiskt.




Wonderful









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0