Helmut mm

Helmut mm

Ojoj, Nu marks de att det borjar bli hogsasong. Det ar varmt har nere nu! Dessutom har nagon javel bokat vart rum imon sa vi maste flytta. Vi tog lyx rummet brevid. Sa vi ska bara slapa in vara stuff dar. Ganska gott.

Sa, vad har hant sedan jag skrev sist. Inte mycket. En halloween utgang och en tripp till marknaden dar Nicoliis handlade en hel del. Dock inte for mycket pengar eftersom allt ar larvigt billigt.

Jag tankte inte skriva sa mycket idag. Sa jag bjuder pa filmen med Hemlut (papegojan) som jag lovat och nagon bild.
Det duger val gott och val..?

Kanske inte toppenbra filmat men ni forstar nog hur kul det var!

Har jag namt att vi ar bruna?

Har jag namt att det ar ett spoke lost?

Har jag sagt att vi lever pa sushi?? och att bitarna kostar 2 kr??!









Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att ni bara behövde flytta till rummet bredvid då.. ;p

2008-11-03 @ 00:42:04
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0