Bang i Bangkok

Bang i Bangkok

Idag horde vi pa nyheterna att det varit bombningar i Bangkoks flygplats. Det kanns sadar bra nar det ar darifran vi ska flyga om 19 dagar. Forhoppningsvis har allt gatt over tills dess men hall oss uppdaterade!

Nu till annat. Idag har solen halls sig framme nastan hela dagen. Vi har bara slappat pa straden och ska snart ivag till marknaden for att shoppa.. igen.

Igar kvall var vi ute en svag och hamnade mitt i en gayshow. Kul att se men ingen hojdare sa duktiga flickor som vi ar sa gick vi hem ratt tidigt och kollade pa film. Vi har nog blivit for bortskamda med roliga utekvallar. Sa safort vi marker att kvallen inte blir bra sa gar vi haha.

Jajuste. Bio var vi ju ocksa pa! Herregud jag ar kar. Vi kollade pa filmen Twilights som precis haft premiar har i Thailand.. och ganska nyss i Sverige med om jag inte minns fel? Killen som spelar vampyren var nog det snyggaste jag sett pa lange och filmen var faktiskt riktigt bra! Riktigt riktigt bra! Vi pratar om att se den igen..

Nu ar det dax for oss att dra vidare. IIhh. Jag alskar Phukets marknad! Weei


Kommentarer
Postat av: Simon

Haha så bra?

2008-11-30 @ 13:25:39
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Köp Converse till mig :D du får 20 lappen när du kommer hem :D

2008-12-01 @ 12:22:05
Postat av: mimmi

The RPattz är sanslöst het men filmen/böckerna är oerhört pinsamma, tyckte ni den var så bra alltså? Det var ju Twilight böckerna jag läste som jag berättade om som var så pinsamma men ändå så väldigt beroendeframkallande. Hoppas det lugnar ner sig innan ni ska flyga, det verkar kaotiskt just nu.

2008-12-01 @ 16:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0