Stress är bra för hjärtat.

Ah. Värsta stressigt idag! Först vakna och klä på sig nästan direkt för att bege sig till mofar. Jag sa hej då vid halv sex men kom inte därifrån förrän kvart över..? Morfar ska alltid berätta massa historier. Ah haha.

Netto stängde tydligen precis när jag kom så bitchen ville inte släppa in mig. Jag fick snabbt som satan åka till Willys och handla. Perfekt. hittade allt och ja juste. Glömt kortet hemma. Åka hem och tillbaka. Snälla tjejen i kassan hade packat mina saker hihi. Tack!

Nu sitter jag äntligen redo och väntar på att flickorna ska komma. Det spöregnar ute men vi ska grilla. Jajjemensan. Vi ska fira att Jonnaponna kommit hem med att grilla i regn! haha.
Varför är ni alltid sena?! Jag som stressade ihjäl mig!!

Nu måste jag fixa det sista.


Kommentarer
Postat av: Jonna

För att det ligger i vår natur! Förresten så kom vi typ en minut efter att du skrev...och kvällen var toppen. Danke!

2008-05-04 @ 12:38:53
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0