Solen jävlas med mig!

Goddag Bloggen!

Nej jag blir bara irriterad. har försökt ligga ute och sola nu i en halvtimme men det är ju massa skit moln överallt. ushamig. Så nu ska jag nog bara sitta här framför datorn tills Elli kommer och plockar upp mig.
Vi ska nämligen fixa Mimmsans present eftersom hon har 20-års fest imon. Skit också att jag inte kan skriva vad det är.. Hon läser ju bloggen nämligen! haha

Annars blir det en lugn Fredag. (Vi festar ju imon) Så kanske ska köpa lite gott och kolla på talang. Måste köpa smink idag med kom jag på nu. Himla utgifter! haha.

Vad ska ni hitta på en härlig fredag som denna??!

NU
tittade solen fram. ut och lägga mig igen!

Kärlek♥


Kommentarer
Postat av: emma

jag ska nog vara hemma och kolla på så ska det låta och äta god mat. :D thihihih..

2008-05-09 @ 16:16:52
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0