Orka dra till sig jobbiga människor!

Jag har ju blivit kass på att updatera.. eller har jag fått ett liv kanske..? haha

Idag har jag jobbat nästan tio timar. Puh. På den tiden hann jag bli hotad att ge en kund pengar
(Ja en del fyllon hänger tyvärr vid stranden och därmed mitt jobb). Senare efter jobbet sa ett annat fyllo till mig att fixa taxi.. ööh.. Jag orkar inte konstiga människor längre. Låt mig vara forfucksake!

Efter jobbet så stack jag och Ellan till Olearys. Super mysigt men snacksen var sådär va? Bara de ostfyllda sakerna var goda. Och fyllot som ramlade (bokstavlig talat) framför oss när hon skulle hem var också jobbig. Annars en toppen mysig kväll.. som vanligt när Ella är med.

För er som inte hänger med så är det min vän Ellinor jag pratar om när jag säger: Ella, Bella, Ellis, Ellan, Bollisbellis och Bellan. Hon är min ögonsten hihi.

Nu ska jag se till att få i mig massor av sock (godis) och se på Sex and the City.


Kommentarer
Postat av: sanna

ja visst:)



ha det bra

2008-05-30 @ 11:06:18
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gooodis

2008-07-14 @ 16:43:48
Postat av: Anonym

gooodis

2008-07-14 @ 16:44:00
Postat av: Anonym

gooodis

2008-07-14 @ 16:44:15
Postat av: Anonym

gooodis

2008-07-14 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0