Lite är bättre än noll

Jag är nog allt lite besviken på mig själv! Jag menar.. okej.. dagen är inte över än.. men jag kommer troligtvis att dissa träningen. jag funderar på att gå ut och gå istället. jag är inte liksom på humör att springa ut i skogen och.. springa. nee

Allt som jag planerar går åt skogen (då hamnade jag i skogen ändå ju..) ju. Men imon står något mysigt på schemat! Bella och jag har lyckats få för oss att vi ska grilla imon! FLICKOR! SVARA FÖR FAN OM NI KAN!! och kaanske borde bella bjuda in en viss speciellt person.. och kanske jag med.. om jag inte hade vatt dum och raderat ditt nummer hade jag hört av mig för länge sen!! Oj va jag ångrar det!

Ångrar ni också saker idag som ni gjort för några år sedan?


Kommentarer
Postat av: emma

ja elli borde det och du med. synd att du raderade hans nummer. ni hade vart världens gulligaste par! <3<3<3



ja jag har ocså saker jag ångarar.!!!



emma saknar nicole alldeles för mycket nu. tur att vi ska träffas imon!!! du fattar inte. jag tror jag är kär i dej.tihihih

2008-05-15 @ 22:03:07
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0