Jobba en Lördag

Hej alla!

Idag vaknade jag ganska sent som ni kanske förstår. Var hemma vid halv fem och somnade vid fem. Herregud va högt dom spelade på bröllopet/Jobbet igår. Det ringde i öronen så jag knappt kunde somna. Illa.
Idag har jag ingen röst heller.. då kan ni förstå att ni verkligen var tvugna att skrika till varandra igår på jobbet.


Förbjudet att göra när folk jobbar på en fest:
* Kladda på en! (Hade du rört mig en gång till hade jag smällt till dig!)
* Följa efter och säga: Eehh ditt nummer tack! typ 11 gånger! (släpp det, jag vill inte ha dig!)

Dagens planer var att g¨å ut och springa.. men jag tror inte att min hals pallar det. Så det blir nog bara att vara hemma. kanske åka ner och hyra en film.. hmm.. mysigt.
Vad ska ni hitta på??



 

Kommentarer
Postat av: <3

ja hade planer på att jag skulle åka till farmor, men det blev inte så av vissa anledningar. sen tänkte jag åka ner till konsum och hyra en film, men emma somnade i soffan och nu orkar jag inte. så det blir till att kol på sanningens ögonblick och äta massa god kvällsmat. :D thihiihh... LOVE YOU

2008-05-25 @ 19:46:48
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :)

Fin blogg!

Kan du det här med bloggdesign?

2008-05-30 @ 13:17:25
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0