Grattis till mitt gamla körkort!

Tjabba folket!
Just nu sitter jag i kontoret på jobbet och gömmer mig. Jag orkar inte ens kolla på mer mat idag!
När man hela dagarna håller på med maten så tappar man på något sätt matlusten, märkligt!

När jag i morse tvättade bilen så träffade jag min gamla körskolelärare. Han älskar mig (som alla andra) så jag fick en gratis biltvätt. Woho. På lappen står det: Grattis till ditt nya körkort! Vi bjuder på en biltvätt!
Lagom coolt att slänga fram ett två års gammalt körkort då? haha.
Så om jag hinner så blir det tvätta bilen idag.
Annars blir det träning och sola!
Vad ska ni hitta på?

Oj, nu ropar dom på mig. illa.


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

ja jag vet inte riktigt, men ja gillade också den gula mer!

2008-05-05 @ 13:19:57
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Micke & Exxa

Så länge det inte kostar något (mer än lite tid att fixa inlägget) så kan man ju alltid pröva sin lycka, vi vann på första försöket och missat de andra 3 vi ställt upp i :) men vi testar vidare för det. (trodde också att vi inte kunde vinna första gången) Ha en fin dag!

2008-05-05 @ 14:34:40
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: sara

sav: tack så mycket! :D

2008-05-05 @ 15:06:37
URL: http://gguldlock.blogg.se
Postat av: ellie

ahaa har du kört utan körkort innan? hehe. ne skoja bara. sa han inte att bilen va fin? för de e den juuu.

2008-05-05 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0