Gårkvällen & Idagkvällen

Häärlig dag att vara människa? right?

kvällen igår var hela okej. Började rätt segt och jag var såå trött. Men efter hand blev det bara roligare och roligare. Typiskt att det alltis ska vara roligast när man måste åka hem. Bu. Att åka buss hem (Vilket aldrig händer) var en upplevelse det också.. Gubbar som är typ 50 beter sig som flickor 14 år..? hmm..

Hur som helst så hittade Johannes oss och vi fastande på kort på nightlife. Heta eller huur? haha

image378

Nu är det dax för mig att bege mig till morfar och äta gratis mat. Mums. grillat!
Ikväll kommer flickorna och jag kommer ta massa bilder så ni får se hur kul vi kommer ha! hihi.
Kärlek till er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0